Image by Charisse Kenion

Рекламні статті

для блогу та медіа

Приведіть Клієнтів до свого продукту з усього міжмережжя. Прокричіть про свій продукт поза сайтом і соцмережами.

 

Змініть картину світу потенційних Клієнтів.

Зробіть людей, які сумніваються, лояльними клієнтами. Отримайте нових. Збільште прибуток.

Стаття допомагає переконати Клієнта вибрати вас

Пофарбована вітальня

Клієнт часто не знає, як купувати. І це нормально — ми всі такі: який шампунь, пральний порошок, пуховик, холодильник та автомобіль треба купити. 

Уявімо, що ми продаємо корейські телевізори. І ось, наприклад, Сергій хоче купити новий телевізор, щоб дивитися стрімінгове кіно і грати на консолі. А більше він нічого не знає: 4K чи Full HD, плазма чи LED, японський чи корейський. Він знає, що має 10 000 грн, але й це не точно.

 

І ось Сергій скролить улюблене медіа та бачить там заголовок «Який телевізор купити у 2022 році за 10 000 грн. Повний гід». Сергій забуває про всі справи, вимикає старий телевізор й уважно читає статтю. У статті розповідається, чому за 10 000 грн найкраще взяти корейський LED-телевізор (або який потрібно було продати у цій статті). Сергій переконується та натискає на кнопку «Купити телевізор», потрапляючи прямісінько на сайт продавця.

Стаття змінює картину світу людини

Повернемося до Сергія з корейським телевізором. Припустимо, він десь почув, що треба купувати тільки японський телевізор, а інші — це сумнівна якість. І тепер, окрім японських, він нічого не розглядає і збирає гроші на дорогий японський телевізор. Наше завдання у статті — переконати його. Адже корейські телевізори теж роблять чудовими, а Сергій про це просто не знав / не так зрозумів друга / не прочитав усі «за» і «проти» тощо.

 

Тому у статті ми докладно розповідаємо, чому корейські телевізори якісні, у них довша гарантія, дешевші запчастини та вони виграють за ціною в японських. Факти, експертиза, відгуки, історія та інші способи статті можуть геть змінити картину світу вашого Клієнта, і ось він уже тягнеться до кнопки «Перейти на сторінку покупця». А ось уже в його руках пульт від корейського телевізора.

Пульт від телевізора

Стаття розповідає про ваш продукт з різних боків

Image by Emily Bernal

На сайті потрібно розповідати про продукт усе. Однак не завжди це вдається зробити докладно та під іншим ракурсом, як у статті. Якось одна всесвітньо відома корпорація зі США замовила в нас 8 статей про шкідливість пластику, екологічність, стійке споживання та захист довкілля. Вони хотіли створити в Україні сприятливе підґрунтя для впровадження продукту, який на перший погляд зовсім не вписувався під ці статті, а саме: нативно, обережно, ніби через «чорний вхід» підготувати аудиторію до зміни мислення.

Стаття повідомляє байдужим Клієнтам, що ви взагалі існуєте

Живе собі десь Сергій і не знає, що ви робите класні телевізори, велосипеди, булочки або бухгалтерію на аутсорсі. Живе та страждає. Нумо позбавмо Сергія страждань і повідаймо йому про вас.

Працівник продуктового магазину

Приклади статей

Як ми створюємо статті

Як у професійному медіа, тільки з урахуванням продажу. Насамперед з'ясовуємо у вас мету статті: змінити картину світу Клієнта, переконати купити у вас, розповісти про продукт, як користуватися тощо. Далі вивчаємо проблеми та потреби, сумніви та страхи Клієнта. А потім готуємо статтю: глибоко копаємо тему, беремо інтерв'ю у ваших професіоналів та експертів ніші. Пишемо корисний, цікавий і переконливий текст, який повинен привести Клієнта на ваш сайт. Допомагаємо розмістити статтю в медіа. Ми знаємо контакти головних редакторів популярних українських медіа, тому допоможемо все організувати.

Які результати дає стаття

Детально ми розписали на прикладах вище із Сергієм і телевізором.

 

Але якщо коротко, хороша стаття:

1. Переконує купити у вас, а не у конкурентів.

2. Повідомляє байдужому читачеві, що ви існуєте.

3. Змінює картину світу Клієнта.

4. Докладно розповідає про ваш продукт з усіх боків.

5. Шумить в міжмережжі про ваш продукт, підвищуючи вашу впізнаваність.

6. І головне — дає нових Клієнтів і прибуток.

 

Вартість: від 2500 грн за статтю. Терміни: 3 дні.

Тексти для застосунку (UX)

SMM

Комерційна пропозиція

Текст для презентації

Сценарій

SMM

Пресреліз

Новина

Та будь-які інші тексти на замовлення

Зателефонувати вам?